sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczne podarunki

Kochani!
Jestem bardzo szczęśliwa, że od dziś będę mogła Was inspirować pod skrzydłami Laserowe Love!
Nazywam się Iwona i mam kręćka na punkcie scrapbookingu i wszystkich jego odmian.
Mam nadzieję, że to, co będę pokazywać, przypadnie Wam do gustu i być może zarazi miłością do rękodzieła. To co zaczynamy?
Dziś przychodzę do Was świątecznie, ale z kompletnie innym wyrobem, choć dalej własnoręcznie zrobionym.
Osobiście mam tak, że zawsze do tego właściwego prezentu dorzucam coś od siebie. A to kalendarz, a to mini albumik, a to notes. W tym roku będą to skrzyneczki na wino (bądź inny trunek).

Hello!
I'm very happy because from today I will be able to inspire You with Laserowe Love! My name is Iwona and I'm crazy about scrapbooking and everything connected to it. I hope that you will like my works and maybe start loving handicraft. So, shall we begin?
Today I'm coming to You in Christmas mood but with a totally different product, still hand-made.
Personally, I tend to give something extra to my presents. Be it a calendar, be it a mini album or a notebook. This year these will be boxes for wine (or another drink).

W naszym sklepie możecie znaleźć takie skrzyneczki w różnych konfiguracjach.
Teraz są w świątecznym klimacie ale jestem pewna, że niedługo pojawią się też na inne okazje.

In our shop you can also find such boxes in different configurations. Now they are in a Christmas climate but I'm sure that the other ones will appear soon. 

Pozostając dalej w świątecznym klimacie moja skrzyneczka prezentuje się tak:

Staying in Christmas climate my box presents itself like this:




Śliczna prawda? 
Idealne jako pomysł na prezent dla tych, którzy jeszcze nic nie mają kupionego...

Cute, isn't it?
Ideal as an idea for a present for those who haven't yet bought anything...

Użyte produkty:

Used products:


Wesołych Świąt kochani!

Merry Christmas everyone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz