piątek, 14 kwietnia 2017

Ślubne DIY - Wyjątkowe zaproszenie na ślub dla rodziców

Dzień dobry.

Przed nami sezon ślubny, więc wiele par właśnie rozgląda się za pięknymi dodatkami na swój ślub. Ostatnio można zauważyć, że pary młode przywiązują dużą uwagę do tego, jak zapraszają gości, a jeszcze większą do tego, jak w oryginalny sposób zaprosić wyjątkowe i ważne osoby: rodziców, rodziców chrzestnych, dziadków lub świadków. Są to niejako najważniejsze i najbliższe osoby na ślubach, więc często pragną je zaprosić w wyjątkowy sposób:)

Zapraszam Was do obejrzenia mojego DIY na drewniane pudełko z prośbą o błogosławieństwo, które po drobnych modyfikacjach można wykorzystać także do innych potrzeb. Zobaczycie, jak łatwo wykonać je samodzielnie, przy pomocy podstawowych materiałów: nożyczki, nożyk do tapet, linijka, klej Magic. Ja dodatkowo użyłam tekturek z Laserowe Love, papierów ozdobnych oraz samoprzylepnych cyrkonii.


Papier z tekstem docięłam za pomocą linijki i nożyka do tapet, dzięki temu mamy pewność, że cięcie będzie równe. Nożyczkami niestety nie zawsze uda się to równo.


Kartki z treścią odpowiedniej wielkości wkleiłam klejem Magic.


Na kartce z treścią przykleiłam dodatkowo tekturowe serduszko Laserowe Love.


Przód możemy ozdobić "na surowo" dodając wybraną tekturkę z Laserowe Love, tak jak na zdjęciu poniżej.


Możemy również wykonać bardziej dekoracyjny przód pudełka. Ja użyłam papieru UHK Misty Morning ze sklepu Laserowe Love i tekturek również z naszego sklepu. Dodatkowo w rogach przykleiłam cyrkonie samoprzylepne. Która wersja zdobienia bardziej Wam odpowiada?


Wykorzystane materiały:


  
   




Pozdrawiam serdecznie 






2 komentarze:

  1. też będę coś takiego tworzyła :)
    jakie wymiary ma ten tekst do środka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary teksty najlepiej dopasować do pudełka. Do naszego idealne były kartki docięte do rozmiaru 12,5x12,5 cm.

      Usuń