sobota, 26 sierpnia 2017

Ślub z kwiatami i odrobiną złota


Na moim biurku trwa sezon ślubny. Co zdążę puścić w świat jedną pracę, to już pora rozłożyć produkty do drugiej. Cieszy mnie więc, że Laserowe LOVE posiada duży wybór pięknych, ślubnych tekturek. Zdecydowanie ułatwia i uprzyjemnia to pracę.
Większość projektu to spokojne, stonowane barwy, delikatne koronki i ażury. Główną rolę w tej kartce gra papier Lemoncraft. Listki wycięłam z arkusza 02 "Lavender Date", a ich brzegi potraktowałam tuszem Distress "Old paper".
Tym razem postanowiłam zaszaleć z tekturowymi elementami. Uszlachetniłam je i otrzymały złotą barwę. Zrobiłam to za pomocą tuszu pigmentowego.
Tak prezentuje się całość:




W pracy wykorzystałam:

Poduszka z tuszem - OLD PAPER - Distress Ink Pad - Ranger Papier 30x30 cm - Lavender Date - 02 Laserowe LOVE Baza kartki 13,5x13,5 cm, 10szt. Tekturka - Żona Mąż  ze skrzydłami - Simple Wedding Tekturka - Kwiaty krwawnika - Wedding Day Tekturka - Ramka owalna z listkami - Soufre


Pozdrawiam


2 komentarze: