poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Ślubne DIY - zawieszki na alkohol + GRATIS DIGI

Witajcie,
lato to oczywiście sezon ślubny i jest to chyba najpopularniejszy typ imprez w tym czasie, więc wszelkiego rodzaju pomysły na uświetnienie tych wydarzeń dodatkami, zwłaszcza wykonanymi własnoręcznie, jest jak najbardziej mile widziany!
Toteż zapraszam dziś na kurs - jak własnoręcznie wykonać ZAWIESZKI NA ALKOHOL.

Zaczynamy!

1. Przygotujcie potrzebne materiały:
papierowe tagi, ja wybrałam w kolorze kraft, ale w sklepie Laserowe LOVE są oczywiście także białe czy kremowe,
wykrojnik lub dziurkacz koło 5 cm,
kostki dystansowe,
wstążkę, nożyczki,
wydruk zabawnych napisów (o tym na końcu posta),
tekturkę serca małe w blistrze do dekoracji,
arkusz papieru scrapowego Pink and Blue JOY.


2. Do celów kursowych ja przygotowałam różne, dostępne w sklepie tagi, w rozmaitych kształtach i wielkościach - przygotowując własne zawieszki wybierzecie jeden najbardziej pasujący Wam rodzaj.


3. Drukujemy dowolne (pobrane z internetu, własnego projektu lub udostępnione dla Was przez mnie na końcu posta) etykiety z zabawnymi hasłami.


4. Wycinamy wykrojnikiem lub dziurkaczem koło 5 cm.


5. Jeśli posiadacie wykrojniki lub dziurkacz o rozmiar większy, to tak jak ja, możecie jeszcze wyciąć z papieru scrapowego dodatkowo większe koła, żeby stworzyć bardziej warstwową i przestrzenna kompozycję.


6. Każdy element podklejamy kostkami dystansowymi.


7. Przyklejamy warstwowo do taga.



8. Zakładamy wstążeczkę.


9. Dodajemy pomalowane na wybrany kolor tekturkowe serduszko.



I GOTOWE!!!

A tak prezentują się zawieszki-tagi:



I na koniec zapraszam do pobrania darmowej grafiki. Grafika jest w wysokiej rozdzielczości, ma format A5 i przygotowana jest pod dziurkacz 5 cm.
(P.S. oczywiście plik jest poprawny, tylko w moim wydruku pojawiła się literówka ;p)



A do przygotowania tagów wykorzystałam:

Baza - Tag zawieszka 40x65mm 
Papier 30x30 cm - Pink and Blue JOY - 01 Laserowe LOVE Taśma piankowa 3D 2 mm, 05 cm x 2,2 m

Powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz