niedziela, 19 listopada 2017

Kalendarz Adwentowy

Hej,
jak Wasze przygotowania do świąt? Moje naprawdę idą bardzo sprawnie. W tym roku oprócz grudniownika (znajdziecie go >>> TU <<< ) postanowiłam zrobić kalendarz adwentowy dla mojej córeczki.
Kalendarz adwentowy to specjalny kalendarz służący do odliczania dni od pierwszego dnia adwentu do Wigilii Bożego Narodzenia. Pomysł pochodzi z XIX wieku od niemieckich luteranów.


Do wykonania swojego kalendarza użyłam zwykłego papieru do pakowania, z którego zrobiłam małe torebki. Torebki ozdobiłam tagami oraz gotowymi elementami do wycięcia z kolekcji Winter Fun. Każda torebka ma również oznaczenie cyfrowe.







Jak podoba się Wam mój kalendarz?
Do pierwszego grudnia jeszcze trochę czasu - dajcie koniecznie znać czy również będziecie robić kalendarze adwentowe!

Użyte materiały:


Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz