wtorek, 14 listopada 2017

Świąteczne DIY - bileciki do prezentów

Witajcie, w niektórych miejscowościach już sypie śnieg, co oznacza, że coraz bliżej święta. Większość już wykonuje kartki świąteczne a ja już pomyślałam o zawieszkach do prezentów. Przed samymi świętami jest zawsze tyle do zrobienia, że czasami brakuje czasu na takie elementy. Zapraszam do skorzystania z mojego DIY i zrobienia samodzielnie bilecików.

Do ich zrobienia potrzebujemy:
- nożyczki
- klej
- papier bazowy( wizytówkowy lub inny grubszy papier)
- opcjonalnie gotowy tag
- maszynka tnąca i wykrojnik lub gotowy scrapek np gwiazda
- tekturka jakiej chcemy użyć ( u mnie to choinka i gwiazdka)
- dziurkacz
- sznurek lub wstążka



Wycinamy w papierze wizytówkowym wybrany kształt i przygotowujemy ten sam kształt z papieru świątecznego nieco mniejszego od naszego kształtu bazowego lub tej samej wielkości i naklejamy na bazę. Ja użyłam tej samej wielkości a papier eco aby zawieszka była sztywniejsza.


Naklejamy kawałek białego papieru lub kształt np koło jak u mnie aby można było na bileciku napisać imię, dla kogo jest prezent. Następnie aby całość ozdobić dodajemy  wybrane przez nas tekturki, u mnie choinka i gwiazdka. Ostatnim etapem jest zrobienie dziurki i przeciągnięcie sznurka/wstążki.



Zobaczcie jak gotowy bilecik prezentuje się na prezencie. U mnie prezenty będą w papierowych torbach.




Do przygotowania użyłam:

 


Pokażcie nam swoje bileciki z naszymi papierami lub tekturkami w komentarzu.

Pozdrawiam Yasmine





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz