poniedziałek, 18 grudnia 2017

Świąteczna bombka przestrzenna

Witajcie!
Do świąt już coraz bliżej. Zapewne w wielu domach stoi już ubrana choinka. Jeśli jednak nie ubraliście choinki bo nie macie pomysłu na bombki, to może moja dzisiejsza inspiracja Wam pomoże.

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj przestrzenną bombkę w której umieściłam tekturkowy domek.
Domek, jak i inne tekturki 3D znajdziecie w sklepie Laserowe LOVE. 

Chatkę ośnieżyłam pastą śnieżną, z małych kuleczek ulepiłam bałwana. Wygląda jak prawdziwy! Całość obsypałam brokatem, w mroźny dzień przecież śnieg skrzy się w słońcu...

Może macie inne, ciekawe pomysły na wykorzystanie tekturek 3D? Jeśli tak, to świetnie! Tylko pośpieszcie się! Do świąt zostało kilka dni. I koniecznie pochwalcie się swoimi projektami!







Użyte materiały:
         


Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz