piątek, 5 stycznia 2018

Dekoracje na kinderbal / Kinderparty decorations

Witajcie w Nowym Roku!
Hello in New Year!

Własnie rozpoczął się karnawał, więc chętnie organizujemy w tym czasie domowe przyjęcia. Dlatego też dziś postanowiłam pokazać Wam w jaki sposób można uatrakcyjnić takie przyjęcie poprzez własnoręcznie wykonane, papierowe dekoracje.
The carnival has just begun, so we organize parties at home wilingly and often. That's why I decide to show you today how we can easly make our party attractvie by making some paper decorations. 

Kilka dni temu moja córka miała urodziny i postanowiłam na jej przyjęcie wykonać baner oraz topper na tort. Takie dekoracje ogromnie cieszą dzieci i nadają Ich wyjątkowemu dniu szczególnego wymiaru!
Few days ago my daughter has a Birthday and on her kinderparty I've made paper banner with greetings and cake topper with her name. That kind of decorations makes our children feel very special.



Do wykonania banerków i toppera użyłam papierów z kolekcji "Beige and Green JOY" (beżowy) oraz "Pink and Blue JOY" (różowy). Litery, te duże na banerku, jak i małe na topperze, wycięłam własnoręcznie (bez użycia wykrojnika), drukując je najpierw jako kontur na wybranych papierach scrapbookingowych. Dla kontrastu oraz jako bazę pod elementy wykorzystałam arkusz kolorowego fuksjowego bristolu, dostępnego w każdym sklepie papierniczym. Poszczególne elementy toppera skleiłam ze sobą klejem na gorąco i dodatkowo jako patyczki w ten sam sposób dokleiłam papierowe rurki.
To prepare this decorations I've used paper form "Beige and Green JOY" (beige) and "Pink and Blue JOY" (pink). All letters I cut by scissors, previously I've printed them as a stencils on my scrapbooking papers. To make my elements more visible, on the bottom i've used fuchsia cardstock which you can buy in every paper shop. I glued  all elements together by hot glue, to put topper into a cake I used paper straw. 

Tak więc wykonanie takich ozdób to naprawdę prosta sprawa i może ją, przy odrobinie chęci, zrobić każdy samodzielnie.
So, as you can see, it is really easy to make some paper decorations by yourself, all you need is a little willing!





Ze sklepu wykorzystałam / I used:


Zestaw papierów - Pink and blue JOY - 30,5 cm x 30,5 cm - ( STARA KOLORYSTKA ) Laserowe LOVE     Papier 30x30 cm - Beige and green JOY - 05 Laserowe LOVE Pasek Pink and blue JOY - 01 -  ( STARA KOLORYSTYKA ) Laserowe LOVE

Do zobaczenia / See you soon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz