środa, 31 stycznia 2018

LO w różu / LO in pink

Długo myślałam nad tym, jaką pracę stworzyć jako pierwszą inspirację dla Laserowe Love.
W głowie mam wiele pomysłów na te wspaniałe tekturki, jednak dzisiaj postanowiłam się skupić na papierze.
Oglądając papiery zakochałam się całkowicie w kolekcji  "Be with me" i jej kwiecistych wzorach.
Na nich powstał właśnie layout w odcieniach różu i beżu. Było to dla mnie wyzwaniem, ponieważ róż nie jest kolorem, którego używam często, ale czasem warto wyjść ze swojej strefy komfortu.

I was thinking a lot about what work should I create as a first inspiration for Laserowe Love.
I have a lot of ideas for those wonderful chipboard, but today I decided to focus on paper.
While I was watching papers I completely fall in love in collection ''Be with me'' and its flowery patterns. My layout was created on them in shades of pink and beige. That was a bit challenge, because those colors aren't the ones I'm using a lot, but sometimes it's good to came out of your comfort zone. 







Użyłam:
I used:

  

Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
Regards and have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz