wtorek, 23 stycznia 2018

Pierwsze wielkanocne kartki / First Easter cards

Od wczoraj na sklepowych półkach jest już nowa kolekcja papierów "Easter Bunny" i tekturek "Easter Bunny". A już dziś zapraszamy na nasze inspiracje, które powstały z tej kolekcji. Zobaczcie, jakie prace wykonały Joanna i Iwona.
Since yesterday we have new collection of papers "Easter Bunny" & chipboards "Easter Bunny"See what projects Joanna and Iwona have done.


***


Przygotowałam kartkę z wykorzystaniem arkusza "Easter Bunny 06", a babkę wielkanocną wycięłam z fantastycznego arkusza "Easter Bunny 01", kwiatki i bazie z arkusza "Easter Bunny 05".
I have prepared my card using three new papers from that collection: "Easter Bunny 06", "Easter Bunny 01" & "Easter Bunny 05".




Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zaopatrzenia się w tę kolekcję, bo świetnie się z nią pracuje.
I hope you like my project and new collection, you can use it not only for Easter projects.

Pozdrawiam


***


Moja kartka  powstała z papierów w zielonej i żółtej kolorystyce. Centralnie umieściłam ramkę z napisem "Wielkanoc", w której znalazło się miejsce dla królika. Oczywiście, w mojej pracy nie mogło zabraknąć kwiatów.
My card was made of papers in green and yellow colors. Centrally, I placed a frame with the inscription "Easter" (in Polish, of course) in which there was a place for a rabbit. My work could not run out of flowers.




Na koniec muszę Wam powiedzieć, że papiery z kolekcji "Easter Bunny" doskonale się ze sobą łączą. Sprawdźcie to koniecznie sami!
Finally, I have to tell you that the papers from the "Easter Bunny" collection are perfectly connected. Check it out yourself!

Pozdrawiam


Użyte materiały:
We used:

  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz