niedziela, 14 stycznia 2018

Romantyczny kalendarz / Romantic calendar

Witajcie w mroźny, niedzielny poranek! Dziś pokażę Wam niewielki kalendarz, który mam nadzieję, wprowadzi Was w romantyczny nastrój. Okładkę kalendarza okleiłam papierami z kolekcji "Be with Me", na które nałożyłam odrobinę pasty strukturalnej. W centralnej części umieściłam ornament w kształcie serca, które stanowi tło dla gałązki z ptakiem. Całość jest utrzymana w pudrowo-różowej kolorystyce, charakterystycznej dla shabby chic.

Hello on a frosty, Sunday morning! Today I will show you a small calendar, that will put you in a romantic mood, I hope. I wrapped the calendar cover with papers from the "Be with Me" collection, on which I applied a little structural paste. In the central part I placed heart shaped ornament, which is the background for a twig with a bird. The whole is maintained in powdery-pink colors, characteristic of shabby chic.






Wykorzystałam:
I used:

 

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz