środa, 24 stycznia 2018

Rozbrajający bobas / Glamorous baby

Witajcie,
Pokażę Wam dzisiaj słodką kartkę, którą wykonałam na pierwsze urodzinki dla małej dziewczynki. To jest moja pierwsza inspiracja tutaj i, co za tym idzie, troszkę się denerwuję...
Hello,
Today I will show you a sweet card that I made for the first birthday for a little girl. This is my first inspiration here and I get a bit nervous...

Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji  "Pink and blue JOY" i "Emma & Billy" oraz tekturki z napisem W Dniu 1 Urodzin.Krawędzie papieru różowego zostały postarzone i trochę podarte. Papier niebieski również, ale dodatkowo tutaj zrolowałam dolny brzeg i okleiłam koronką, co pozwoliło uzyskać efekt przestrzeni i wrażenie, że bobas znajduje się na fali.
I used the papers from the collections "Pink and blue JOY" and "Emma & Billy" and chipboard with the inscriptionThe edges of the pink paper were aged and a bit torn. I aged blue paper, too. Then I rolled the bottom edge, wrapped it with lace. That gave the effect of space and the impression that the baby floats on a wave.

  


Materiały wykorzystane w tym projekcie:
The materials used in this project:

  

Do zobaczenia!
Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz