środa, 21 lutego 2018

Kartka urodzinowa / Birthday card - tutorial

Witajcie, jestem Justyna i to mój pierwszy gościnny tutorial dla Laserowe Love. Przygotowałam dla Was film, w którym krok po kroku przedstawiam wykonanie urodzinowej kartki. Urodziny to świetna okazja, by podarować komuś ręcznie wykonaną kartkę, a ponieważ już od jakiegoś czasu jestem zauroczona kolekcją "Lavender Date", postanowiłam wziąć ją na warsztat do tego projektu. Zapraszam Was do obejrzenia tutorialu. Film znajdziecie TUTAJ.


Hello, I'm Justyna and this is my first guest tutorial for Laserowe Love. I have prepared a film for you, in which I present a birthday card step by step. Birthday is a great opportunity to give someone a hand-made card, and because I've been enchanted by the “Lavender Date” collection for some time, I decided to take it to the workshop for this project. I invite you to watch the tutorial. The movie can be found HERE.

Oto projekt:
Here's the project:





W pracy użyłam:

In my work I used:

http://www.laserowelove.pl/pl/p/Papier-30x30-cm-Lavender-Date-04-Laserowe-LOVE-/2421 http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Napis-W-Dniu-Urodzin-Emma-Billy/2176


Do następnego!

See you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz