czwartek, 1 lutego 2018

Mediowa kartka / Mixed media card

Cześć wszystkim,
Dziś pokażę Wam nową piękną kolekcjęM "Lily Flowers". Aby ją zaprezentować wykonałam kartkę w kolorach, które kocham najbardziej!

Hello to all,
Today I show you the new beautiful collection "Lily Flowers". To present it I made a card with my favorite colors!



Farbami akrylowymi pomalowałam tekturkę Ornamentową Ramkę. Użyłam też perłowych pigmentów 13@rts do zmiksowania.

I used acrylics to paint chipboard Ornament frame, and I used the pearl pigments of 13@rt to blend.


Skomponowałem moją kartę, spryskałem mgiełką i dodałam Brokat 13@rts.

I composed my card, sprayed with mist and added  Glitter 13@rts.



Moja karta jest gotowa! Mam nadzieję, że wkrótce zobaczę wasze prace z nową piękną kolekcją "Lily Flower".

My card is ready! I hope to see your work soon with the new beautiful collection "Lily Flower".


Użyłam:
I've used:

  
 

Sabrina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz