wtorek, 6 lutego 2018

Moc kolorów dla najmłodszych / The power of colors for children

Dzień dobry!
I na moim biurku zagościła w końcu bardzo energetyczna kolekcja papierów "Easter Bunny". Ja jednak postanowiłam pokazać jej inną stronę - przygotowałam pełne kolorów dziecięce kartki urodzinowe. Jak widzicie, uniwersalne wzory sprawiają, że papiery świetnie sprawdzają się także w niewielkanocnych pracach.

Good morning!
And finally, on my desk, there was a very energetic collection of
papers - "Easter Bunny" . However, I decided to show her another side - I prepared full-color children's birthday cards. As you can see, universal patterns make the papers are perfect in non-Easter works.

 
W pierwszej kartce wykorzystałam arkusze Easter Bunny - 04 oraz Easter Bunny - 01. Koło wycięłam z arkusza z dodatkami Easter Bunny - 02. Główny element stanowi urocza tekturka - Wróżka z różdżką.

In the first card I used Easter Bunny - 04 and Easter Bunny - 01 papers. I cut the circle from a sheet with supplements - Easter Bunny - 02 . The main element is a lovely chipboard - Fairy with a magic wand.




W drugiej kartce użyłam papierów Easter Bunny - 05 oraz Easter Bunny - 06. Dodałam także tekturkę - Karuzelę.

In the second card I used Easter Bunny - 05 and Easter Bunny - 06 papers. I also added a chipboard - Carousel.



Wykorzystałam:
I used:

 

Ciepło pozdrawiam!
Warm greetings!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz