piątek, 9 lutego 2018

Romantyczne kartki / Romantic cards

Dzień dobry!
Good day!

Dziś wita Was Yulia Popkova! Zblożają się Walentynki, więc z tej okazji przygotowałam bardzo romantyczne kartki z sercami. To miło jest móc powiedzieć ukochanej osobie - "Kocham cię!".
Użyłam różowych kolorów z kolekcji "Pink and blue JOY" oraz grafik ślubnych z kolekcji "Lily Flower - Extra".
Today with you Yulia Popkova. February 14 - Valentine's Day. For inspiration, I prepared romantic cards with hearts. It's always nice to say these words to a loved one - "I love you!".
I used the pink sheets papers from the collection "Pink and blue JOY" and wedding pictures from the collection "Lily Flower - Extra".





Wykorzystałam:
I used:

Zestaw papierów - Pink and blue JOY - 30,5 cm x 30,5 cm - Laserowe LOVE   Papier 30x30 cm - Pink and Blue JOY - 01 - Laserowe LOVE  Papier 30x30 cm - Pink and Blue JOY - 03 - Laserowe LOVE

Papier 30 x 30 cm - Lily Flower - Extra - E03 - Laserowe LOVE  Pasek - Lily Flower - 02 Laserowe LOVE  Tekturka - Napis I love You - Simple Wedding Tekturka - Serce Flower

Pozdrawiam!
Have a nice day!

My hobby scrap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz