wtorek, 27 lutego 2018

Ślubne pudełko / Wedding exploding box

Kochani,
w końcu na spokojnie mogłam się zająć kolekcją "Lily Flower". Obejrzałam ją sobie bardzo dokładnie i... zakochałam się w tych subtelnych wzorach!
Korzystając z tej chwili zachwytu, od razu rozpoczęłam kilka projektów, których głównym tematem był ślub oraz różowe lilie. Temat wdzięczny, aczkolwiek trzeba trochę pokombinować, aby zaprezentować go w sposób niebanalny. Ostatecznie finalizacji doczekał się jeden projekt, który dziś pragnę Wam pokazać. Mam jednak nadzieję, że pozostałe również doczekają się szybkiej realizacji.
A tymczasem - ślubny exploding box przed Wami!
Dear,
finally I was able to take care of the "Lily Flower" collection. I looked at it very carefully and ... I fell in love with these subtle patterns!
I started several projects whose main theme was wedding and pink lilies. This is a grateful topic, although you need to figure it a bit to present it in an original way. Finally, I finished one project, which today I want to show you. However, I hope that the rest will also be quickly implemented.
But meanwhile - wedding exploding box here it is!


Jak widzicie, postanowiłam uchylić rąbka tajemnicy i w ściankach bocznych wyciąć okienka, przez które można obejrzeć wnętrze pudełka.
As you can see, I decided to open the hem of the mystery and cut out the windows in the side walls, through which you can see the inside of the box.



Wieczko jest bogato ozdobione kwiatami, wśród których oczywiście dominują lilie. Dodałam także tekturkę z napisem informującą o przeznaczeniu boxa.
The lid is richly decorated with flowers, of which lilies dominate, of course. I also added a chipboard with an inscription informing about the purpose of the box.



W środku pudełka umieściłam mostek z całującą się parą. Tu również nie mogło zabraknąć lilii. Poza tym wnętrze boxa jest ozdobione bardzo oszczędnie i ogranicza się jedynie do ornamentów z kolekcji "Simple Wedding".
In the middle of the box I placed a bridge with a kissing couple. Lilies could not be missing here. In addition, the interior of the box is decorated very sparingly and is limited only to the ornaments from the "Simple Wedding" collection.


Na jednej ze ścianek umieściłam opaskę do podtrzymania finansowego prezentu, natomiast druga ścianka jest przeznaczona na wypisanie życzeń.
On one of the walls I put a band to support the financial gift. The second wall is intended for writing wishes.



Mam nadzieję, że moja propozycja wykorzystania kolekcji "Lily Flower" przypadła Wam do gustu i również skusicie się na jej użycie przy projektach dedykowanych na ślub.
I hope that you will like my proposal to use the "Lily Flower" collection and you will also decide to use it for projects dedicated to the wedding.

Wykorzystane materiały:
I used:

  
 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz