piątek, 2 marca 2018

LO Dark Blue + Video Tutorial

Dzisiaj przychodzę do Was z layout'em, który zmieniał się kilka razy. Co chwilę przychodziło mi coś nowego do głowy, co chwilę miałam nowy pomysł. W końcu powstało LO, którego głównym kolorem miał być ciemnoniebieski.
LO wykonałam na papierze z kolekcji "Be with Me".
Today I'm coming to you with layout that changes few times. Every moment something new came into my head, every moment I had a new idea. Finally I create LO which main color is dark blue.
LO was prepared on paper from collection "Be with Me".


Tekturki pomalowałam metaliczną farbką marki Finnabair Midnight Sky.
I painted chipboard with metallique paint from Finnabair Midnight Sky.





Tutaj możecie zobaczyć wideo tutorial:
You can see tutorial video over here:


Użyłam:
I used:

 

Pozdrawiam!
Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz