wtorek, 20 marca 2018

Urodzinowa laleczka / Birthday doll

W dzieciństwie jedną z ulubionych moich zabaw była zabawa papierowymi laleczkami, którym można było zakładać ubrania. Kiedy na naszym "scrapowym" rynku pojawiły się stemple - laleczki z Primy wiedziałam, że właśnie do takiej zabawy będę je mogła wykorzystać.
I love stamps from Julie Nutting as they remind me time when I was a small girl and we had paper dolls with clothes to change. 

Przygotowałam kartkę urodzinową z lalką, z wykorzystaniem papierów z kolekcji "Lavender Date". Na bazę wykorzystałam papier Lavender Date 01, lalkę ubrałam w Lavender Date 06, wianek wycięłam wykrojnikiem z Lavender Date 02. Użyłam także tekturki - ramki Ljana. Na koniec dodaałam wstążkę i przywieszkę z kluczem wiolinowym.
I have prepared birthday card with one this stamps using lovely scrapbook collection "Lavender Date". I have used different sheets from that collection: Lavender Date 01 for my base, Lavender Date 02 for a green wreath, Lavender Date 06 for dress, shoes and hairband. To add more to my card I used one of lovely chipboard frames Ljana. In the end I added purple ribbon with small violin key.



Polecam wszystkim zabawę ze stemplami, fajny pomysł na kreatywne spędzenie wieczoru a nawet zabawę urodzinową dla nastolatek. Kolekcja "Lavender Date" nadaje się idealnie na delikatne, romantyczne prace. 

I hope you like my card and maybe you will take some of your stamps (there is so many of them) and play with them. It is also great idea for creative birthday party. 

Wykorzystałam:
I have used:

  

Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia
Have a nice, creative day


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz