czwartek, 26 kwietnia 2018

Komunia i konwalie / Communion card

Witajcie,
Kartka na komunię, to praca w której wykorzystałam  kolekcję "Beige and green".
Hello,
My work today is a communion card in which I used the collection "Beige and green".

Do wykonania tła kartki użyłam papierów Beige and green JOY - 06 Laserowe LOVE.  Natomiast z paska Lily Flower - 03 Laserowe LOVE wycięłam napis. Wszystkie elementy ułożyłam na bazie, a następnie za pomocą kostek dystansowych nakleiłam na kartkę, tworząc tym samym efekt 3D.
I used papers to make the background of the card Beige and green JOY - 06 Laserowe LOVE. However, from the Pasek - Lily Flower - 03 Laserowe LOVE, I cut the inscription. I put all the elements on the base, and then with the help of distance cubes I put on the card, creating a 3D effect. 





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:
The materials I used in this project:

  

Do zobaczenia!
Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz