poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Wiosenna ławeczka / Spring garden - tutorial

Dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem, w którym wykorzystuję "laserową" tekturkę 3-D. Wiosna za oknem, wszyscy porządkują ogródki i balkony (ja też) to zrobiłam sobie dodatkową dekorację na parapet.
Hi, today I'd like to show you tutorial with one of our 3-d chipboard. In the last two weeks weather was gorgeous and people were working in their gardens and balconies (including me). I have prepared decoration to keep on windowsill.

Wykorzystałam tekturkę "Ławeczka - Sweet Lavender", która jest bardzo łatwa do złożenia.
Po wyjęciu wszystkich elementów potuszowałam je delikatnie brązowym tuszem po obu stronach.
Dodałam drobinki kleju i wkleiłam deseczki od siedziska i oparcia w jeden bok, potem dokleiłam drugi i ławeczka była gotowa.
I have used 3-d chipboard "Ławeczka - Sweet Lavender". It is very easy to put all parts together. First I took all parts out of blister. Next I covered them with light brown ink. I added a little bit of glue on one side and added all boards, next I added second side and my bench was ready.



Zrobiłam kilka kwiatków z foamiranu, wycięłam okrągłe kółko z arkusza papieru Beige and Green 05 i stworzyłam swoją mini kompozycję. Ławeczkę umieściłam w centralnym punkcie, otoczyłam kwiatkami i mój mini wiosenny ogródek gotowy. Zamknęłam go w szklanej bombonierce na nóżce.
I have made few foamiran flowers, cut green circle out of Laserove Love collection: Beige and Green 05. I put my bench in the middle and surround them with my flowers. My mini garden was ready. I have small glass candy jar and I placed my small garden inside.




Wykorzystałam:
I have used:

 

Miłego dnia!
Have a nice day!


1 komentarz:

  1. Chciałoby się usiąść i odpocząć w piękneym wiosennym klimacie.

    OdpowiedzUsuń