sobota, 16 czerwca 2018

Skrzyneczka na lawendę/ Wooden box for lavender

Witajcie,
dzisiaj mam dla was drewnianą skrzyneczkę, która została stworzona w jednym celu-mam zamiar postawić ją sobie na stoliku w celach dekoracyjnych. Skrzyneczka ma dwa miejsca na słoiczki, w których będzie lawenda.
Hello,
today I have for you a wooden box, which was created for one purpose - I'm going to put it on a table for decorative purposes. The box has two places for jars, in which there will be lavender.




Do jej wykonania użyłam tekturek i papieru z kolekcji 'Lavender Date', a samą skrzyneczkę znalazłam upchniętą w sklepie z rzeczami z drugiej ręki. 
I used chipboard and paper from the 'Lavender Date' collection to make it, and I found the crate stuffed in a second-hand shop.



Skrzyneczka została lekko przetarta białym gesso by nadać jej rustykalnego klimatu, z przodu przykleiłam tekturki lawendy które pomalowałam metaliczną farbką Finnabair 'Crocus Field'.
The box was lightly wiped with white gesso to give it a rustical look, on the front I glued lavender chipboard which I painted with metallic Finnabair 'Crocus Field' paint.



Do środka wkleiłam dwa kawałki papieru i zabezpieczyłam werniksem. Pozostaje mi tylko kupić lawendę !
I put two pieces of paper inside and secured them with varnish. I only need to buy lavender!






Pozdrawiam !
Regards!


Użyłam:
I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz