poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Kartka pełna kwiatów/ Card full of flowers

Witajcie, u mnie nareszcie zrobiło się nieco chłodniej, to i przyjemniej jest tworzyć. Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę pełną kwiatów, taką jakie najbardziej lubię. Użyłam papierów "Vintage Trip" oraz tekturki "Vintage Ornament".Dodałam również tekturkę pary młodej oraz napis.


Hello, at last I got a bit cooler, it is nicer to create. Today I have prepared for you a sheet full of flowers, the one I like the most. I used the "Vintage Trip" papers and the "Vintage Ornament" cardboard. I also added the bride's cardboard and the inscription.











Wykorzystałam:
I Used:





Dzisiejsza praca jest moją ostatnią inspiracją w ramach DT Laserowe Love.
Cieszę się, że mogłam Was inspirować przez ostatni czas, a teraz pora na nowe wyzwania.

Today's work is my last inspiration under DT Laser Love. I am glad that I was able to inspire you for the last time and now it is time for new challenges.

Pozdrawiam 
Yasmine



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz