poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Skrzyneczka wakacyjnych skarbów/ Holiday treasure's chest

Witajcie!
Dziś jest mój ostatni post w ramach DT Laserowe Love. Bardzo serdecznie chciałam podziękować szefowej LL za zaufania i danie mi możliwości inspirowania Was tutaj.
A na pożegnanie mam dziś pracę idealną na zakończenie wakacji - mixed-mediową skrzyneczkę na wakacyjne skarby.
(P.s. Jeśli podoba się Wam skrzyneczka to zapraszam jeszcze na video tutorial krok po kroku)

Hello!
Today is my last post for DT Laserowe LOVE. I would like to thank Laserowe Love owner for giving a chance to inspire you here. 
For "good bye post" I have today a mixed-media treasure's chest - perfect for ending of holidays. 
(p.s. If you like my artwork maybe you also enjoy step by step video tutorial)








Ze sklepu użyłam/ From shop I used:

Tekturka - Nadmorska przygoda  Tekturka - Ster Di Mare
Tekturka - Napisy wakacyjne  - Vintage Tropical Island



Do zobaczenia w sieci/ See you soon in net :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz