wtorek, 11 czerwca 2019

Ślubny tort/Wedding cake


Hej
Dziś kolej na moją inspirację. Sezon ślubny w pełni.  I ja idę na ślub wkrótce,  także zrobiłam państwu młodym tort weselny. 
Użyłam tu papiery z niezastąpionej, cudownej kolekcji "First Love" oraz ślicznej, ślubnej tekturki 3d.
Róże zrobiłam jak zawsze sama z foamiranu.


Hi

 Today is my turn of inspiration.  The wedding season is fully.  And I'm going to the wedding soon, do I made a wedding cake for bride and groom.

 I used here the papers from the irreplaceable, wonderful collection "First Love" and beautiful, wedding 3D chipboard.

 I made roses as always with foamiran.





W każdej części tortu można schować drobne upominki, kartkę czy pieniądze. 

In every level of that cake you can hide small gifts, card or money.




Użyłam
I've used


Pozdrawiam 
Regards







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz