wtorek, 10 grudnia 2019

Advent calendar Vintage Christmas / Kalendarz adwentowy Vintage Christmas

Hi crafty friends!
I prepared something special for you today. It's a little late, after St. Nicolaus, but never mind. My this year's advent calendar! It took a few hours full with hard work and concentration to create but I'm so happy for it. Let's have a look ;)

Cześć przyjaciele!
Przygotowałem dziś dla ciebie coś specjalnego. Trochę za późno, po św. Mikołaju, ale nieważne. Mój tegoroczny kalendarz adwentowy! Tworzenie zajęło mi kilka godzin z ciężką pracą i koncentracją, ale cieszę się z tego. Spójrzmy ;)


I love elegant and pretty things so I decorated this calendar in this way, too. I used artificial branches, flowers and berries. Then I added lace and some other embellishments such as cut-outs pictures of Vintage Christmas collection (birds). 

Uwielbiam eleganckie i ładne rzeczy, dlatego też w ten sposób ozdobiłem ten kalendarz. Użyłem sztucznych gałęzi, kwiatów i jagód. Następnie dodałem koronkę i inne ozdoby, takie jak wycinane zdjęcia z kolekcji Vintage Christmas (ptaki).









Then I decorated door of every box in the calendar with papers and paper laces from Vintage Christmas collection and paper stars with numbers.

Następnie ozdobiłem drzwi każdego pudełka w kalendarzu papierami i koronkami z kolekcji Vintage Christmas i gwiazdkami z cyframi.








I hope I inspired you to create this home decoration for you or your kids. It's a real fun and the result is awesome. :)

Mam nadzieję, że zainspirowałem Cię do stworzenia tej dekoracji domowej dla Ciebie lub Twoich dzieci. To prawdziwa zabawa, a wynik jest niesamowity. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz