sobota, 19 czerwca 2021

Kartka dla taty z kolekcji Vintage Gentelman
A card for dad from the Vintage Gentleman collection

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać męską kartkę, którą z powodzeniem możecie wręczyć z okazji zbliżającego się Dnia Ojca. Zrobiłam ją z mojej ulubionej męskiej kolekcji - Vintage Gentelman. Uwielbiam ją szczególnie za te rude groszki na tle i grafiki balonów. 
Kartkę wykonałam na pomarańczowej bazie, która świetnie współgra z papierem.
Użyłam też stempelków z przeszyciami, które nadały kartce fajny charakter.

Hi!
Today I would like to show you a card that you can successfully present on the occasion of the upcoming Father's Day. I made it from my favorite men's collection - Vintage Gentleman. I love it especially for those red polka dots on the background and the balloon graphics.
I made the card on an orange base, which harmonizes well with the paper.
I also used stamps with stitching, which gave the card a cool character.




 Użyłam: / I used:





Pozdrawiam, Ula Piątkowska / Greetings, Ula Piątkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz