piątek, 20 sierpnia 2021

Filmowa prezentacja albumu komunijnego
Movie clip with Communion album presentation

 Witam Was serdecznie!
Dzisiaj mam dla Was mocno nietypowe zdjęcia. Robiąc ten album i przygotowując dla Was filmik z jego prezentacją miałam ogrom zabawy. Niestety już po tym jak album trafił do nowej właścicielki, gdzieś tam w świecie, mój telefon z jego zdjęciami został rozbity. I tak oto wszystkie zdjęcia zniknęły z dysku. Nie chcę, żeby ten ogrom pracy poszedł na marne. Tym bardziej, że album możecie obejrzeć na filmiku. Tak oto tylko kilka marnych kadrów z albumem. Mam nadzieję, że same zdjęcia mi wybaczycie. A poniżej link, który pokieruje Was bezpośrednio do całego albumu. Miłego oglądania.

Hello!
Today I have a small presentation with girl's Holy Communion album. Unfortunatelly my phone with all photos was damaged and I have only few photos for you. They aren't do good as I like but I hope you will like movie clip with whole album.  Have a nice watching.







Cały album znajdziecie TUTAJ.

You can see whole album HERE.

W pracy użyłam/ I've used:









Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz