wtorek, 26 października 2021

Halloween się zbliża! Szkatułka na drobiazgi
Halloween is coming! A box for small items

 Cześć!
Halloween już za pięć dni, z tej okazji przygotowałam dla Was mixmediową skrzyneczkę na drobiazgi. Wykorzystałam cudowne tekturki z kolekcji Halloween Time od Laserowe Love. Całość pomalowałam farbami akrylowymi, foliami do złoceń . Wykorzystałam także maski i pasty strukturalne. Efekt końcowy jest szałowy. Sami zobaczcie! 

 Hello!
Halloween in five days, for this occasion I have prepared a mix-media box for small items for you. I used wonderful chipboards from the Halloween Time collection from Laserowe Love. I painted the whole thing with acrylic paints and gilding foils. I also used masks and structural pastes. The end result is amazing. See for yourself!


















Użyłam: / I used:

 

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do kreatywnego działania, pozdrawiam serdecznie. 

Thank you for your attention, I hope I inspired you to be creative, best regards

Paulina (MaloMalo.pl)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz