sobota, 3 czerwca 2017

Pamiątkowy album

Sezon komunijny można uznać za kończący się, ale jeszcze dziś pozostanę blisko tematu hostii i kielichów.
Ostatnio miałam przed sobą nie lada wyzwanie! A mianowicie, zostałam poproszona o wykonanie albumu pamiątkowego dla biskupa, odwiedzającego naszą gminę. Postanowiłam wybrnąć z sytuacji przy pomocy tekturek komunijnych, dostępnych w naszym sklepie. Do oklejenia kart albumu użyłam LemonCraft "Music Letters", wybierając papiery w różnych odcieniach beżu. Zastosowałam dość skromne zdobienie, ograniczając się do użycia stempli o roślinnych wzorach. Odbijałam je tuszem Distress "Walnut stain", dzięki któremu udało się utrzymać całość w nieco starociowym stylu. Tekturki potraktowałam pudrem do embossingu, przez co stały się niezwykle eleganckie i zdecydowanie bardziej wyraziste.







Wykorzystane materiały:

  
   
 

Pozdrawiam weekendowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz