niedziela, 25 czerwca 2017

Kartki z okazji narodzin

Cześć,
z tej strony Lu Luu Craft, czyli Basia. Dziś przygotowałam dla Was trzy kartki w mojej ulubionej tematyce - newborn. Jak na pewno zauważycie, kartki utrzymane są w stylu clean and simple.
Do ich wykonania użyłam papiery Laserowe Love - ten sam wzór, ale w trzech kolorach. Tak się składa, że uwielbiam "deski", bardzo lubię też pastele i kropki, więc nic dziwnego, że ten wzór stał się moim ulubionym.


Papier i tekturki wytuszowałam, aby uzyskać delikatnie postarzony wygląd. Do urozmaicenia tła wykorzystałam stemple oraz gruboziarnisty proszek do embossingu, a także mgiełkę, którą wykonałam delikatne kleksy i rozpryski. Kartki wykonałam na bazie kraft, która świetnie komponuje się ze wszystkimi wytuszowanymi elementami.




Tworzenie kartek w stylu clean and simple z okazji narodzin to ostatnio moja ulubiona "terapia zajęciowa". Zachęcam Was do spróbowania swoich sił w tym stylu i w tej tematyce - w sklepie Laserowe Love znajdziecie wszystkie produkty, które pomogą Wam w zrealizowaniu swoich projektów.


W moich kartkach użyłam produkty ze sklepu Laserowe Love:


 
   

Pozdrawiam,
Basia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz