sobota, 15 lipca 2017

Warto wiedzieć, warto znać - kolekcja Di Mare

Witam Was w nowym cyklu Laserowe LOVE, w którym przypomnimy niektóre kolekcje tekturek. Jako że wakacje trwają, na początek przybliżymy kolekcję, która wybitnie kojarzy się z latem i czasem urlopowym.

Di Mare


to przede wszystkim morze i to, co z nim związane. Znajdziecie tu elementy żeglarskie, muszle, latarnie morskie i wiele, wiele innych. Kolekcję uzupełniają napisy a także baza albumowa.

Na przykładzie inspiracji wykonanych przez nasz zespół, postaram się pokazać Wam potencjał tych morskich tekturek.

Iwona przygotowała album w typowych, marynarskich kolorach. Pojawiły się w nim nadmorskie atrybuty: ster, latarnia morska i sieć rybacka.


 

 






Agnieszka wykonała mediową kartkę, tu również pojawiła się latarnia morska. Jako tło został użyty papier z kolekcji "Pink and blue JOY", na który za pomocą maski nałożono wzór z pasty modelującej, a następnie pokryto woskiem. Świetnie prezentuje się ramka łańcuch, również wykorzystana w pracy. Tekturki zostały wytuszowane i pokryte pastą z brokatem.




Hania zrobiła komplet ślubny, w którym również wykorzystała ramkę z łańcucha, a ponadto kotwicę, latarnię morską oraz fale. Na uwagę zasługuje wymowny cytat, który został umieszczony na kartce.







Ja także skusiłam się na wykonanie albumu, w którym umieściłam zdjęcia z ubiegłorocznych wakacji. Skorzystałam z gotowej bazy albumowej, którą pokryłam gesso. Użyłam wielu elementów w formie muszelek. Te najmniejsze pochodzą z serca z muszlami, które porozcinałam ostrym nożykiem.








Jak widzicie, kolekcja Di Mare jest doskonałą propozycją, zarówno w przypadku albumów ze zdjęciami z nadmorskich wojaży, jak też jeśli chodzi o kartki czy elementy oprawy ślubnej.

Zapraszamy Was, do dzielenia się pracami z użyciem tekturek z tej kolekcji. Możecie podlinkować je za pomocą narzędzia InLinkz. Prace nie muszą być nowe. Czekamy na nie do 14 sierpnia. Najciekawsze opublikujemy na naszym blogu, a zespół DT przyzna jednej z nich nagrodę.


--------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz