środa, 19 lipca 2017

Miętowy exploding box na ślub

Cześć,
z tej strony Basia, czyli Lu Luu Craft.
Sezon ślubny w pełni, a ja wciąż pozostaję pod wrażeniem laserowej kolekcji tekturek "Simple Wedding". Bogactwo ręcznie naszkicowanych napisów i drobnych elementów, ich lekkość i niepowtarzalny urok to według mnie największe zalety kolekcji, która mam nadzieję, Wam też przypadła do gustu.
Dziś chciałabym zaprezentować exploding box z ręcznie wykonanym tortem 3d przyozdobionym kwiatami oraz tekturkami właśnie z kolekcji Simple Wedding. Box jest utrzymany w miętowej palecie barw, a w kwiatowej kompozycji przewijają się akcenty różu. Zresztą, zobaczcie sami.






W mojej pracy wykorzystałam produkty ze sklepu Laserowe Love:

     

Pozdrawiam serdecznie,
Basia.


4 komentarze:

  1. całość prezentuje się niesamowicie, a torcik szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Też kiedyś ozdabiałam boxa tym papierem - jest super.

    OdpowiedzUsuń