niedziela, 2 lipca 2017

Wielobarwna kartka ślubna

Witajcie! Dziś u mnie za oknem szaro, buro i ponuro, a do tego jeszcze deszczowo. W takie dni dobrze jest otoczyć się jasnymi i pogodnymi barwami. Toteż w mojej pracowni powstała dziś wielobarwna kartka ślubna z dużą ilością kwiatów.
Kartka powstała z beżowych papierów, pochodzących z dwóch kolekcji: "Be with me" oraz "Beige and green JOY", które nałożyłam na siebie warstwowo, uprzednio wycinając w górnej warstwie ażurowe romby. W centralnej części pracy umieściłam tekturkę z kolekcji "Wedding Day". Czy zauważyliście, jak wiele tekturek marki Laserowe LOVE pasuje swoim kształtem do popularnych wykrojników? "Dorożka w małym owalu" jest tego doskonałym przykładem!








Duża ilość kwiatów, to jest to, co na każdej kartce ślubnej wygląda doskonale! Mam nadzieję, że barwy, które wybrałam, poprawiły Wam dzisiejszy nastrój.
Pozdrawiam serdecznie


Wykorzystane materiały:

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz