piątek, 11 sierpnia 2017

Śliwka, oliwka i odrobina złota

Witajcie!
Sezon ślubny w pełni, zatem na blogach nie brakuje prac związanych z tematem ślubów i wesel. Także na moim warsztacie często goszczą kartki i inne elementy oprawy ślubnych uroczystości. Zwykle przy tego rodzaju pracach sięgam po jasne, pastelowe kolory, tym razem jednak, postanowiłam nieco zaszaleć. Wybrałam fiolet w odcieniu śliwkowym oraz oliwkową zieleń (znalazłam je w zestawie "Autumn in Avonlea" UHK Gallery). Papiery uzupełniłam jasnym beżem, ecru oraz złotymi detalami. Tak powstała kolekcja kartek w formie DL, w której wykorzystałam różne tekturki, m.in. z kolekcji "Simple Wedding". Pokolorowałam je tuszami Distress Rangera, a następnie wtarłam w nie odrobinę złotej farby.



Napis, przed użyciem złotej farby potraktowałam preparatem do spękań, dzięki czemu efekt złocenia jest jeszcze ciekawszy.






Zwróciliście uwagę na tę "Elegancką parę"? Jeśli lubicie eksperymenty z mediami, to szczerza Wam ją polecam!




Papiery "Autumn in Avonlea" oraz tekturki "Simple Wedding" wykorzystałam jeszcze do wykonania bardzo prostych kartek, w których dominuje złoty embossing. Jeśli śledzicie moje prace, na pewno zauważyliście, że taka oszczędna forma jest u mnie rzadkością, ale ta kolekcja tekturek rewelacyjnie wpasowuje się właśnie w styl clean&simple.





Wykorzystane materiały:

 
  
  
   
  

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze: