niedziela, 9 kwietnia 2017

Ptasie pudełko na fotokarty

Wiosna! Czujecie ją? Ja bardzo! Pierwsze ciepłe dni, promienie słońca i pięknie śpiewające ptaki. Ach uwielbiam tę porę roku.
Zainspirowana tą aurą, stworzyłam ptasie pudełko na fotokarty. Jest to idealny sposób na przechowywanie zdjęć, które wklejamy na ozdobne maty. Moim zdaniem świetna alternatywa dla albumów.
Do jej wykonania użyłam kolekcji Scrapberry's "The Art of Nature", którą bez problemu znajdziecie na naszych sklepowych półkach. Mnie niesamowicie przypadła do gustu ze względu na kolorystykę. Soczysta zieleń w połączeniu z żółtym i szarością to dla mnie strzał w 10.
Całość dopełniają niezawodne, laserowe tekturki.

I jak Wam się podoba?
Prawda, że idealne do przechowywania zdjęć np. z wiosennej wycieczki rowerowej?








W pracy wykorzystałam:


 


Pozdrawiam, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz