piątek, 1 września 2017

Z okazji narodzin - kartka z cytatem

Witajcie! Początek września to czas, który szczególnie poświęcamy dzieciom. Powrót do szkoły czy wyprawa do przedszkola to wydarzenie wielkiej wagi, więc trudno się dziwić, że koncentrujemy się głównie na tym. Moja dzisiejsza inspiracja również wiąże się z dzieciństwem, chociaż akurat nie ma zbyt wiele wspólnego ze szkołą czy przedszkolem, bowiem dotyczy najwcześniejszego okresu dzieciństwa, czyli momentu przyjścia na świat. Na taką okazję wykonałam dwie bliźniaczo podobne pamiątki - kartki z cytatem.







Jak widzicie, wykorzystałam papiery z kolekcji "Pink and Blue JOY". Ich kolorystyka i wzornictwo są idealne do takich słodkich, subtelnych prac, prawda? Cytat oraz tekturka z karuzelą, które zostały pokryte białym pudrem do embossingu, stanowią główne elementy kompozycji. Uzupełniłam je dobranymi kolorystycznie kwiatami oraz odciskami z foremki silikonowej.



Kartki zostały umieszczone w dopasowanych, również oklejonych papierami, pudełkach. Tym razem posłużyłam się beżowym papierem z kolekcji "Beige and Green JOY". Według mnie obie kolekcje, których użyłam do wykonania pamiątek, doskonale się uzupełniają, też tak uważacie? Może macie przykłady takich prac? Wrzućcie je koniecznie na naszą fejsbukową grupę Laserowe LOVErs.

W moich pracach wykorzystałam:

 
  

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz