czwartek, 26 października 2017

18 mieć lat...

Od jakiegoś czasu wspominam Wam, że sezon świąteczny w pełni. Nie można jednak zapomnieć, że są jeszcze inne uroczystości. Takie, na okazję których tworzymy cały rok. Urodziny. Tym razem wyjątkowe, osiemnaste. Z tej okazji postanowiłam przegonić szarą aurę i wbrew temu, co jest za oknem, wykonałam słodką kartkę z okazji osiemnastych urodzin.
Potrzebowałam różu, brązu i beżu, więc połączyłam arkusze aż z trzech kolekcji Laserowe LOVE: Beige and Green JOY, Nautical Holidays oraz Pink and Blue JOY.
Praca jest raczej z tych z prostą kompozycją, ale dzięki warstwom i ażurowym wycinankom, zyskała efekt "bogatej" kartki. Na koniec dodałam odrobinę chlapnięć białym i czarnym tuszem splash. Oto efekt:




W pracy wykorzystałam:

Tekturka - Napis Morze musi się wyszumieć- Ocean Adventure Tekturka -Ster -Ocean Adventure  Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 05 Laserowe LOVE  Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 06 Laserowe LOVE  Papier 30x30 cm - Beige and green JOY - 06 Laserowe LOVE Papier 30x30 cm - Pink and Blue JOY - 06 Laserowe LOVE4Kostka 3D samoprzylepna 168 szt. 10 x 10 mm Klej Magic 45g introligatorski z aplikatorem Tusz akrylowy SPLASH - biały (white), 13arts Tusz akrylowy SPLASH - czarny (black), 13arts 

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz