środa, 25 października 2017

Piłkarski exploding box na ślub.



Cześć!
Przyznam, że ta praca była dość nietypowa. Miałam za zadanie stworzyć boxa ślubnego, który będzie połączeniem wspólnej pasji Państwa młodych.
Wiedziałam, że do wykonania boxa użyję zielonych papierów z kolekcji Beige &Green Joy, tylko co dalej? Przydałby się puchar i piłka nożna. O ile ze zdobyciem tego drugiego nie było większych problemów (udało mi się dostać świeczkę w takim kształcie), o tyle z pucharem już było... ciekawiej.
Tu z pomocą przyszedł mi komunijny kielich. Wystarczyło potraktować go złotym pudrem do embossingu na gorąco, przykleić 1 i już. Puchar gotowy.

W centralnej części umieściłam tekturkę Państwa Młodych i kompozycję kwiatową.
A tak prezentuje się box w całości. Mam nadzieję, że sprostałam wyzwaniu.





w pracy wykorzystałam:
     
 


Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz