wtorek, 26 lutego 2019

Album ślubny / Wedding Album

Witajcie!
Yulia jest dziś z tobą! Wspaniała nowa kolekcja "First Love" zainspirowała mnie do stworzenia mini-albumu weselnego:) 

Hello! With you today, Yulia! A wonderful new collection "First Love" inspired me to create a wedding mini album:)



Zapraszam do zobaczenia szczegółów albumu)
I invite you to see the details of the album more)



Sekret / Secret




Użyłam / used

Zestaw papierów - First LOVE - 30,5 cm x 30,5 cm - Laserowe LOVE  Papier 30 x 30 cm - First LOVE - 03 - Laserowe LOVE Pasek - First LOVE - 01 - Laserowe LOVE  

Tekturka - ObrÄ…czki na tle - First Love     Tekturka - Konwalie - tÅ‚o elementy - First Love   Tekturka - MÅ‚oda para -  First Love  

Tekturka - ObrÄ…czki - First Love   Tekturka - Ramka okrÄ…gÅ‚a z konwaliami - First Love   Tekturka - Napis Wedding Day - Simple Wedding
Tekturka - ObrÄ…czki Å›lubne z lawendÄ… - Sweet Lavender Tekturka -Mrs Mr z sercem - Simple Wedding

Pozdrawiam!
Yulia

Laserow Love DT

2 komentarze:

  1. Wygląda to przecudownie! Kiedyś chciałam sama zrobić sobie taki album, ale niestety to zadanie mnie przerosło. Teraz, chociaż już trochę czasu minęło od naszego ślubu postanowiłam wywołać pare zdjęć, więc przydałby mi się taki album na zdjęcia ślubne muszę się za czymś rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zainspirowałem Cię do stworzenia albumu ślubnego! Dziękuję za komentarz:)

      Usuń