wtorek, 12 lutego 2019

Kwiatowo - lawendowo

Witajcie:)
 Dziś przygotowałam inspirację z dużą ilością kwiatów, śliczną kolekcją papierów i tekturek Lavender Date i tekturkami Vintage Ornamenrs. Zamarzył mi się przybornik na biurko i wykonałam go na bazie drewnianej, natomiast kartka z kwiatami może posłużyć na wiele okazji. W środku kieszonka, w którą włożyłam życzenia, ale może zmieścić się coś jeszcze... 
 Greetings:) 
Today I prepared inspiration with a lot of flowers, pretty papers and cardboards collection Lavender Date and Vintage Ornaments. I dreamed of a organizer for my desk which I made using wooden base. Card, however can be used in a lot of occasions. Inside we can find a pocket in which I put wishes but it can fit something more...








Użyłam / I used





Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownych prac z kolekcją Lavender Date i Vintage Ornaments:)
 I send my best wishes and hope You can find inspirations with Lavender Date and Vintage Ornaments collections:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz