wtorek, 5 marca 2019

Baby boy exploding box / Pudełko dla chłopca

Hello!
It's me again and I have an inspiration for you. I made an exploding box in baby boy theme using Vintage Baby Boy collection. Prepare yourself for endless cuteness with this collection :)

Witaj!
To znowu ja i mam dla ciebie inspirację. Zrobiłem pudełko eksplodujące w dziecięcym motywie, używając kolekcji Vintage Baby Boy. Przygotuj się na niekończącą się słodycz z tą kolekcją :) 


There's a lovely crib inside with a carousel which catches everyone's eyes. 
Wewnątrz jest urocze łóżeczko z karuzelą, która przyciąga wzrok wszystkich.






I added a photo of newborn baby Jakubko and some inscriptions (his measure, weight and exact time of birth, a few nice words for new parents) into the box. There are two "secret" pockets for cash. Every part of this box is decorated with scrapbook paper, pictures from collection, chipboards, stickers, flowers, button, paper lace and glitter glue.

Dodałem do pudełka zdjęcie noworodka Jakubko i kilka napisów (jego miary, waga i dokładny czas urodzenia, kilka miłych słów dla nowych rodziców). Istnieją dwie "tajne" kieszenie na gotówkę. Każda część tego pudełka ozdobiona jest notatnikiem, zdjęciami z kolekcji, płytami wiórowymi, naklejkami, kwiatami, guzikiem, papierową koronką i brokatem.





I used: / Użyłam:







Have a nice creative day!
Miłego kreatywnego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz