czwartek, 14 marca 2019

"The quieter you become..." LO | "Im ciszej..." LO

 Hej Kochani :)!
Jasno, jasno dzisiaj będzie :) i lekko. Przygotowałam dla Was layout, który wykonałam używając kolekcji papierów "Lily Flower", hdf-ka i mnóstwa tekturek. Z wymownym zdjęciem mnie samej ;).

Hello Guys :)!
My today project will be very light :). I created a layout using "Lily Flower" paper collection, hdf piece and lots of chipboards. To make an accent I put my photo in the center ;). 


By zbudować warstwy layoutu pobawiłam się trochę wykrojnikami - wycięłam kilka tagów różnych rozmiarów, wykorzystałam kawałki papieru docinając je wykrojnikami brzegowymi. Kolejne warstwy układałam na tekturkach, by uzyskać efekt 3D - lubię, gdy kompzocyja jest wyższa :). 

To build my LO composition I played with dies a little bit - I cut some tags in various sizes, I used paper pieces using border dies. All layers are separated with chipboard to make it higher.  



Do ozdobienia centrum pracy użyłam mnóstwa tekturek. Są nie pomalowane, ponieważ wcale tego nie potrzebują :). Wyglądają pięknie nie dotknięte żadnym medium. 

As you see I used a lot of pure chipboards - I did not paint or embossed them because they are sooo beautiful not touched with any media. They also make layers in this project. 


By podeprzeć tekturkę z wklejonym zdjęciem użyłam cudnego hdf-ka - ze względu na swój kształt i zawijasy pięknie wpasował się w pracę. 

To give some support to my framed photo I used hdf piece - due to its shape and flourished accent it fits fantastic to this project.



Teraz trochę kwiatów, luźnych tekturek i enamel dotsów...naklejki z sentencjami..no i nie zapomnijcie o stemplach :)
Now some paper flowers, chipboards elements and enamel dots...stickers with sentences..and don't forget about stamps :)




Projekt gotowy :) mam nadzieję, że podpowiedziałam, co uczynić z dużą iloscią tekturek i że wcale nie trzeba ich malować ;)

My project is ready :) I hope now You know what to do with big amount of chipboards and that you don't have to paint them ;)

Ściskam :)!
Hugs :)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz