czwartek, 9 maja 2019

Art Puzzles - news are coming!

Hej Kochani! 
Idzie nowe, oj idzie :)!Tak, mamy dla Was nowe cukieraski - puzzle! Ale takie nietypowe, pełnej sztuki ;). 
By przedstawić Wam tą nowość w Laserowe Love, przygotowałam dwie prace: pojedyńczy puzel i taki wkomponowany w nieduży blejtram. Oba projekty mocno mediowe :). Puzle będą dostępne w sklepie od piątku 10 maja - zapraszamy :). 

Hello Guys!
We have some news, oh yes :)! New sweeties will be revealed soon :). Puzzles :)! Yes, but not common, but full of art.
To introduce new product I prepared two projects for you - a siongle puzzle and one piece composed on canvas with the rest of composition. Both projects are mixed media. 
HDF puzzles will be available in our on-line store this friday, 10th of May :). 


Do przygotowania obu baz użyłam czarnego gesso i po wysuszeniu zaczęłam pracę z kompozycją. Potem całość znów pokryłam czarnym gesso - zawsze staram się robić to dokładnie, ponieważ często kolory składowych kompozycji mocno różnią się między sobą i niekoniecznie chcę, by wyłaziło to spod warstwy gesso.

To prepare my both bases I used black gesso. After drying I started with my composition and again I put black gesso. 


!Pamiętajcie, że nawet najbardziej niepozorny odpad produkcyjny może stanowić ciekawe tło dla Waszej pracy. Nie zapominajcie też o gazie, patyczkach czy kawałkach juty - to wszystko urozmaici Waszą pracę.
!Please remember that even some remains can be a part of your background. Also remember about cheese-cloth, simple sticks or jute pieces - all this can make some interest at your project.   



Jak sami widzicie, po pokryciu całej kompozycji czarnym gesso i wysuszeniu, nałożyłam woski. Użyłam trzech kolorów. Na koniec trochę chlapań i gotowe.
As you can see after covering all composition with black gesso and drying, I used three colors of waxes. Some splashes and art piece is ready. 








Mam nadzieję, że stworzycie fajne prace używając naszych puzzli :). Zapraszamy do sklepu Laserowe Love w ten piątek :)!
Pa!
I hope you'll create wonderfukl artpieces using new products by Laserowe Love! Hope you visit our on-line shop this Friday :)!
Bye!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz