wtorek, 7 maja 2019

Kartki Komunijne

Witajcie:)
Produkcja karteczek komunijnych ciągle na czasie więc dziś chciałam Was zainspirować do tworzenia z przepięknej konwaliowo różanej kolekcji First Love. Dwa arkusze do wycinania, piękne desenie papierów oraz moc cudownych tekturek sprawiają, że prace powstają z wielką przyjemnością:) Ja stworzyłam dwie proste karteczki z podwójnymi tekturkami a listki wycięłam z arkusza zimowej kolekcji Winter Song...

 Greetings:)
 Production of cards for holy communion is still on trend so today I would like to inspire You into creating using beautiful rosy collection, First Love. Two sheets for cutting and lots of wonderful cardboards make work delightful:) I created two simple cards with double cardboards and made leaves using sheet from Winter Song collection...







Użyłam / I used








Wszystkie te produkty i wiele innych znajdziecie na https://www.laserowelove.pl/pl/c/First-Love/277 Zapraszam do zakupów, życzę wspaniałych prac i serdecznie pozdrawiam:)
ANNA
All of the products and much more can be found at https://www.laserowelove.pl/pl/c/First-Love/277   I invite to shop there and wish You great works
Best wishes:)
ANNA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz