sobota, 31 sierpnia 2019

Guest designer inspirations/ Gościnny występ Galiny


 Hi everyone! Today I want to share with you 5 cards I made using colection Be with me by Laserowe love.

Witajcie wszyscy! Dzisiaj chcę się z Wami podzielić pięcioma kartkami, które zrobiłam wykorzystując kolekcję Be with me marki Laserowe Love.

For my first card I used a rubber stamp with a couple, it's a medium size stamp, perfect for A2 and 15x15cm cards. I stamped image with archival black ink on a watercolor paper and colored stamped image with watercolor markers. I cut it out with scissors.
   On a white card base I added clouds using cloud stencil and light blue distress ink, next I cut out a panel with window from white glitter cardstock and foam mount it with stamped image on the card base.

Do mojej pierwszej kartki użyłam stempla z parą Stempel gumowy o średniej wielkości stempel, idealny do kartek A2 i 15x15 cm. Odcisnęłam stempel używając tuszu Archival Black na papierze akwarelowym i pokolorowałam obrazek wodnymi markerami akwarelowymi. Następnie, wycięłam motyw nożyczkami. Na białej bazie dodałam chmurki używając szablonu i jasnoniebieskiego tuszu distress. Następnie wycięłam okienko w białej, brokatowej bazie i przykleiłam stempel na bazie kartkowej.



For my second card I used papers from this collection. I cut out two panels using rectangle dies and attached them on the card base. Also I cut out beautiful roses and a sentiment from decorative paper stripe.

Do mojej drugiej kartki użyłam papierów z tej kolekcji. Wycięłam dwa panele używając prostokątnego wykrojnika i dołączyłam je do bazy kartkowej. Wycięłam również piękne róże i sentencję z dekoracyjnego paska.

To embellish my card I used chipboard hearts from same collection. I glued them on the card panel and filled with red and yellow crystal Nuvo drops.

By upiększyć moją kartkę użyłam tekturki z sercami. Przykleiłam je na kartkę i wypełniłam czerwonymi i żółtymi kryształowymi kropelkami Nuvo.




For my third card I cut out a rectangle card panel from Papier Be with Me - 06

   I really love that sakura tree on a paper, so I want to keep it on my card :) From silver glitter cardstock I cut one more panel with circle shaped window and foam mount it on the first panel.

Do mojej trzeciej kartki wycięłam prostokątny panel z papieru 30x30 cm - Be with Me - 06 Laserowe LOVE . Naprawdę uwielbiam to drzewo sakura na papierze, więc chce je zachować na mojej kartce :)
Ze srebrnej brokatowej bazy kartkowej wycięłam jeszcze jeden panel z okrągłym okienkiem i przykleiłam je na pierwszy panel.

Also I added tiny bird, few flowers and hearts. I glue a piece of vellum on the backside of chipboard hearts.
Dodałam malutkiego ptaszka, kilka kwiatków i serce. Przykleiłam kawałek welinum na tył tekturowych serduszek.


My fourth card I decided to make with negative leftover from chipboard hearts, because this pattern looks amazing.

Moją czwartą kartkę zdecydowałam się zrobić z resztek blistra tekturowych serduszek, ponieważ ten wzór wyglada cudownie.

 I create a colorful background using liquid watercolors from Pinkfresh studio. You can create such bright backgrounds with regular watercolor too, but you need and few layers for such intense color.  So, I simply drop liquid watercolor on a watercolor paper and blend color with water spray.

Utworzyłam kolorowe tło używając płynnych akwareli od Pinkfresh studio. Możesz utworzyć takie jasne tła używając standardowych akwareli również, ale potrzebujesz kilku warstw dla uzyskania tak intensywnego koloru. Nałożyłam ciekłą akwarele na papier akwarelowy i wymieszałam kolor z wodnym sprejem.

I glued chipboard piece on the colorful background and then I applied Nuvo glimmer paste inside of few hearts.

   At last I glued card panel on a card base and attached few butterflies and sentiment.

Przykleiłam tekturkę na kolorowe tło, a później zaaplikowałam pastę Nuvo glimmer w środek serc. Na koniec przykleiłam panel kartki na bazę i dodałam kilka motylków i sentencję.



For my next card I decided to keep amazing flowers from this paper  sheet -  Be with Me - 05.
  I cut them out and foam mount on a green card panel. I create this card panel using 3d embossing folder with flowers.

Do mojej następnej kartki zdecydowałam się użyć niesamowitych kwiatów z arkusza papieru Be with Me - 05.  Wycięłam je i przymocowałam na zielony panel kartki. By stworzyć ten panel użyłam folderu do embossingu z kwiatami.

I embellish my card only with bird and sentiment to keep main focus on flowers and textured background.

Upiększyłam moją kartkę tylko ptaszkiem i sentencją, by utrzymać uwagę na kwiatach i teksturowym tle.







That's all hope you like thise cards!
Have a nice day

To wszystko. Mam nadzieję, że podobają się Wam te kartki!
Miłego dnia



1 komentarz: