piątek, 8 listopada 2019

Kubełki na przydasie

Witajcie:)
Jako scraperka zgromadziłam wiele wszelakiego rodzaju przydasi, narzędzi i gadżetów do rękodzieła. Tworząc kartki na biurku towarzyszy sterta wszystkiego, dlatego postanowiłam ozdobić sobie dwa kubełki na najczęściej używane do pracy kleje, nożyczki, pisaki, szpachelki itp. Za bazę posłużyły mi metalowe osłonki na doniczki a ozdobą i dekoracją jest tu kolekcja Vintage Trip oraz tekturka Laserowe Love. Wykorzystałam również sznurek, cekiny, wyciski z masy i białe gesso. Wybrałam stonowane pastelowe arkusze z kolekcji, aby kubełki pasowały do pracowni.

 Greetings:)
 As a scrapbooker, I collected a fair amount of trinkets, tools and gadgets for crafting. Making cards on desk creates clutter that's why I decided to make two buckets for my mostly used glues, scissors, markers, spatulas ect. For a base I used metal flower pot covers and a decoration and main focus was Vintage Trip collection and Laserowe Love cardboard. I also utilized some twine, sequins, mass press outs and gesso. I chose toned down sheets from collection as to make them look fine in my workshop.









 Użyłam / I used 




I co myślicie o takich organizerach ? Dla mnie są praktyczne, szybkie w wykonaniu i zawsze mam pod ręką najpotrzebniejsze narzędzia, a na oku najbardziej ulubioną kolekcję papierów:)
Serdecznie Was pozdrawiam:)

 And what do You think about these containers? For me they are practical, fast to make and I'm always having materials at hand just as my favourite papers collection:)
 Best wishes to You all:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz