poniedziałek, 4 listopada 2019

Wszystkiego najlepszego z okazji 60tki/Happy 60th birthday

Hej
Dziś mam dla Was projekt,  który był dla mnie szczególnie ważny, bo robiłam go dla mojego taty z okazji jego 60tych urodzin. 
Zrobiłam liczbę 60 w 3D i ozdobiłam cudownymi papierami "Vintage Trip" i pięknymi własnoręcznie wykonanymi różami z foamiranu. 

Myślę z że ta kolekcja idealnie wpasowała mi tutaj w ten projekt. 

Hello
Today I have for you project, which was very important for me, because I made that for my dad, for his 60th birthday.

I made number 60 in 3D and decorated that with lovely paper collection "Vintage Trip" and my handmade beautiful foamiran's Rose's.

I think that was the best collection for that project.







Użyłam 

I've used


Pozdrawiam 

Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz