wtorek, 11 lutego 2020

Rainbow Unicorn Gifts for a sweet girl / Rainbow Unicorn Prezenty dla słodkiej dziewczynki

Hi everyone!
I was creating like crazy with new collection Rainbow Unicorn and I'd like to show you what I've made. ;)

Cześć wszystkim!
Tworzyłem jak szalony dzięki nowej kolekcji Rainbow Unicorn i chciałbym pokazać wam, co zrobiłem. ;)


This collection is like a little girl's dream - full of unicorns, rainbows, ponies, stars, colourful clouds and sweets.

Ta kolekcja jest jak marzenie dziewczynki - pełne jednorożców, tęcz, kucyków, gwiazd, kolorowych chmur i słodyczy.




I made a lot of layers on this pop-up card and the pictures perfectly match with each other.
Na tej wyskakującej karcie zrobiłem wiele warstw, a zdjęcia idealnie do siebie pasują.


This pretty star can be used as a decoration. It's so colourful with a cute pony on it.
Ta ładna gwiazda może służyć jako dekoracja. Jest taki kolorowy z uroczym kucykiem.




This notebook is great for sweet recipes. The inscription on the cover says "Recipes for a sweet life". I decorated it with cake, lollipops, cupcakes and a mug with ice cream. 

Ten notatnik jest świetny do słodkich przepisów. Napis na okładce mówi „Przepisy na słodkie życie”. Udekorowałem go ciastem, lizakami, babeczkami i kubkiem z lodami.






I used: / Użyłam:






Have a nice time with Rainbow Unicorns. :)
Baw się dobrze z Rainbow Unicorns. :)

2 komentarze: