wtorek, 25 lutego 2020

Vintage Baby Girls gift set / Zestaw upominkowy Vintage Baby Girl

Hi guys!
I wanna show you my gift set created for a little girl to her christening. It's in typical "girly" colours and I used a lot of illustrations with toys and flowers.

Cześć!
Chcę pokazać ci mój zestaw podarunkowy stworzony dla małej dziewczynki na jej chrzciny. Jest w typowych „dziewczęcych” kolorach i użyłem wielu ilustracji z zabawkami i kwiatami.


At first I decorated this 3D photo frame. I used a lot of embellishments and a 3D chipboard - elephant.

Na początku ozdobiłem tę ramkę do zdjęć 3D. Użyłem wielu ozdób i płyty wiórowej 3D - słonia.





And then I made this personal exploding box with details about this baby and a nice still-live inside the box with a crib with carousel and toys.

A potem zrobiłem to osobiste eksplodujące pudełko ze szczegółami o tym dziecku i ładnym wciąż żyjącym w środku pudełkiem z łóżeczkiem z karuzelą i zabawkami.













I used: / Użyłam:












I hope you like my baby girl projects and try this collection, too. :)
Mam nadzieję, że lubisz projekty mojej córeczki i też wypróbujesz tę kolekcję. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz